Sunday, June 27

senior JUST

kelmarin, senior2 dari JUST datang intec, bagi talk. diorang cerita semua pasal kehidupan kat sana, pembelajaran,apa yang kena bawak, itu ini..bla..bla..best jiddan2 lah ;)


semalam pulak senior akhowat JUST bawak kami si junior berkelah kt bukit cerakah shah Alam. kitorang main macam2 game in arabic. bercerita itu ini pasal kehidupan di sana.


program kat bukit cerakah tu, tiket, makan minum, transport semua free. maka, kalau aku tak pergi, aku sangat rugi. lagipun, yang conduct semua senior dari JUST, u local, dll.
hebat2 belaka. comel2 pulak tu.
kitorang yang junior nih, memang semangat waja, macam macam soalan kitorang tanya.
antara soalan2 yang paling tak boleh belah gamaknya...

"akak, nanti kita kena bawak baldi eh dari sini?"
"kat sana ada beras tak?"
"duit cukup tak kat sana..jenayah kat sana banyak?"

heh. dasar junior. macam tu lah.
aku pun di antara manusia yang mengajukan solan2 macam tu. macam tu lah bila semangat ghazi menguasai diri..

akak2 tuh sangat lah lemah lembut, baik dan solehah. educated kemain..
speaking juga berhabuk. ternganga aku dibuatnya..
yang paling best sekali, aku jumpa seoerang akak senior ni, tahun 3 medik JUST, dia tu lah yang komen kt blog aku hari tu kat post ini. pastu dia suruh aku add dia kt fesbuk.


tak sangka sangat yang aku akan jumpa dia kat sini. memang terkejut beruk aku.. terus peluk dia macam dah kenal lama je..
dah lah birthday kami sama.kak ilmi namanya..
dia kata, nanti dia nak celebrate sama2 kt sana nanti.. bapaklaa terharu jiddan jiddan.. rasa macam nak bergenang je mata...

ni time program tu. semua ni budak kelas aku.MEJ 3 yang gempak
atas:wani comel, auni kecoh, bushra sopan, atiqah lemah lembut
bawah: shaley rock, aku baik jiddan jiddan, fauwiza jelita


ps; minggu dpn, mid term..doakan aku eh.. please2..aku cuakss jiddan jiddan

11 org gojes cakap:

Anonymous said...

Lucky you sebab ade program FREE mcm ni hehe~


JUST stands for what?

khalescuncumel said...

nawal sungguh ayu jiddan jiddan.hahah

gudluck!

khalescuncumel said...

nawal sungguh ayu jiddan jiddan.hahah

gudluck!

black_mel said...

gudluck..mesti boleh....jiddan tu apa?nama tempat ker?

♫ ♥ farah ada ♫ ♥ said...

bestnye ade program macam tu..
JUST stands for jordan something kan?

khaulah said...

fye- ooh..just tu jordan university science n technology..

yela free,, elaun x msuk gi..

kales cun kononya-amin..untuk ayu tu..hahah!

blek mel-jiddan tu mksudnya sangat ;)
farah-best2 ;)

touya said...

Kirim salam kat awek-awek cun erk ?

"duit cukup tak kat sana..jenayah kat sana banyak?"

soalan yang bagus

Norashikin Abdullah said...

wauu seronoknya nawal
so kmu akan ke jordan for medic la kan..

khaulah said...

touya-hehe..dorg jwb.."waalaikumsalam.."

syikin-insyallah..

haiqal said...

awat nama aku kuar ni.,...aduyai..glamer ah aku.....kui kui kui...bergojes la kita nawal..

nawal said...

aku- ??

 
Template by suckmylolly.com - header candies by Tayoindesign