Saturday, July 17

jalan matahari



dah lame rasenye, tak update blog. rasa kelat pulak. 
setelah dipaksa oleh seseorang untuk update blog. aku update jugaklah.
ini untuk kau ok? ;)

sekarang ni aku mengalami fasa2 berat dan kritikal dalam kehidupan.
ceh. ayat bajet nak power jeh.
maksudnya secara mudah, aku sedang menghadapi minggu2 yang sukar dan sibuk sebenarnya
tapi masih gagah dan mampu utk on9 hampir setiap malam.

sampai ada orang tegur,
"dalam byk2 budak intec aku tengok, ko lah yang paling relek"
hahaha!!! nampak je relek, tapi memang relek pun.
(kenapa aku eja relek? sepatutnya rilex, ke relex, atau relax? ntah la)
aku bukannya apa, malaslah nak tunjuk belang, nak tunjuk hebat...
hahah! sila jangan percaya statement di atas.

minggu lepas, sir fadhlullah, lecturer aku, merangkap lecturer intec paling kacak, merangkap lecturer chmistry yang hebat, merangkap lecturer yang merupakan senior aku (ex-KI), telah bermurah hati bawak kelas kami (mej 3) ngan (mej 6) pergi makan kat Sunway. -Hartz Chicken Buffet-
dalam byk2 kelas yang dia ajar, kelas kami gak yang dia bawak. 
maybe sebab kitorang ni comel kot. entah la.

ape2 pun, sir, u are the best!!!!

 sir fadh di sebalik ayam yang lazat


"saya sayang korang!! nanti kita pergi Genting, saya belanja!!!"
itulah kot, sir cakap.



kanak2 mej 3 sopan gitu~

fauwiza dan nawal. sorang 5 pinggan


we love to eat. we love our sir


ni dekat cermin singki nak basuh tangan. perempuan memang x boleh tengok cermin. kesian orang kt belakang tgh tunggu nak basuh tangan T__T

 
sir fadh tengah bercerita tentang kehidupan dan cinta~~
amar zharif, apa yang ko tersengih2 ha? 
amru, hang pon sama..

 
semua excited gile dengar kisah2 hidup sir yang macho ni 
ain siap pejam mata membayangkan~ 
nado ngan mira kelihatan sangat impressed

 
kek yang sedap tahap gaban sebab sir belanja ;)

 
makanlah dengan rakus. bayar mahal2. maka, jangan berhenti makan 

 
guys. tak sabar nak melantak kek. diorang ni badan kecik. makan banyak.
pelik kot. aku tak tahu diorang ni spesies apa

 
kanak2 mej 6. cute ;)

 
sir tengah berucap. 
hafiz gile khusyuk dengar macam kat dalam lecture chemist pulak
=.='

 
makan selagi mampu. telan selagi kudrat masih ada. sentap selagi makanan masih wujud.
moto yang dipegang.


dila n the gang. bib dah kenyang sangat sampai blur gambar dia
walaupun perut rasa nak pecah, 
dila tetap gagah untuk terus senyum agar tampak lebih jelita :)

 
sir yang macho + guys

girl kiut miut 


sir fadh, thanks for everything. nanti bawaklah kitorang lagi ;)
kitorang free sentiasa. sir nak belanja pun kitorang tak kisah..



p/s: minggu depan, sangatlah pack. quiz, exam mecl, inpro, presentation chem, assignment physics, presntation bi..bla..bla..yada..yada..
tapi, minggu depan jugak, ustaz amin yang comel akan bawak kitorang makan kt tempat arab, miss nadiah yang kiut dan cantik akan bawak kitorang ke fakulti perubatan uitm..

best jalan2 ;)


oke. sekian saja untuk hari ni.
moga ketemu lagi di waktu yang sama dan hari yang sama.aku nak tido jap. 
babai

22 org gojes cakap:

Sesumpah said...

DLM2 BYK2 BDK INTEC, KAU LA YG PALING COMEL.

hakhak!

Sarah Iman Khairul Azhar said...

pahal hidup kau semacam seronok

kaya gila sir tuh belanja makan kat sunway. kalau aku, belanja kau kat tepi jalan je. cisss

pastu ade pula lecturer kau nak belanja makan kat tmpat arab? melampauuuuuu

urghhh

HAHAHAHHAA ;D

khaulah said...

sesumpah@ wa blushing laa ni!!

sarah@ best sbb dpt lecturer mude2 yg sgt aktif dn bertenaga!! :)

tape sar, nnt aku blanje kau

classmate paling hot said...

cik kak, gambar aku mane????

khaulah said...

bgi no ic dlu.

Anonymous said...

hoiiii best la weyhhhh kau!

Aliyah Al~Istiqamah said...

adakah yang bertudung hitam mej 3 tu sakinah samtaj~

khaulah said...

fye- best best!!

aliyah-aah!! btol2!! die sgt baek! ak sgt suke die!

nabilah said...

gila koool sir kau nawal!!
kaye kut!

nawal said...

nab- sir fadh.. mmg kool. yg makan tu kitorg byar sendiri senanye~

black_mel said...

wah...bestnya makan pelik2..belajar rajin2...

deqyalalink in-situ said...

amboyyy..x ajak punnn ni sedey niii...

sugar2 kapas strawberry said...

kim slm kat sir ye ;)

♫ ♥ farah ada ♫ ♥ said...

best gilak kehidupan korang!

Norashikin Abdullah said...

ayam itu sungguh mnarik

Anonymous said...

weh..nawal tetiba ak cam bngge sbb gmba ak paling bnyak lam blog ko..hhahah..nk bce cl tros x jd..
spe aku..kwan ko ronggeng2 kt intec

khaulah said...

blek mel-pelik?? pelik kot, sbb mknn die mahal..

deqya- jom le ikot!!

cik linn-heheh..sir da nk kawen bln 11 nh

khaulah said...

farah- emm..boleh la..kot..farah camne skrg/

anonymous (jaa)-hahah! Ja, org cun macam kau wajibul ghunnah masuk belog aku! baru tambah seri!! bahahahahaha!!

Furqon said...

lawa gak la junior2 aku..haha

khaulah said...

furqon- tau tkpe.. junior dentist ko nnti mmg lawa2

Furqon said...

ye?yg mej 6 tu?

nawal said...

qon-mej 6 tu bkal junior ko nnti... 2nd intake jpa. dentistry.. very the kiut lahhh.
kalah org arab..

 
Template by suckmylolly.com - header candies by Tayoindesign