Saturday, July 24

random

kenape kalau ade presentation je mesti nak berdebar?  tak faham ah. padahal bukan ada bakal suami pun kat depan sampai nak berdebar2.. aku tak suka betul nervous2 nih. tak jantan orang kata.
walaupun aku tahu, nervous is a sign of being a human- 
tapi aku cukup benci kalau aku jadi nervous. time tu laa muke kelat nak mampus. time presentation tu jugaklaa, orang nak snap gambar. aisy..
jantung dupdapdupdap kemain. rasa macam nak tikam je. tapi disebabkan amal tak cukup banyak, tak kahwin lagi pulak tu.. tak jadi laa nak tikam.
in short, aku benci jadi nervous


heh.


minggu ni ada inpro (sukan intec). best kot. walaupun aku tak masuk apa2, tapi tak bermaksud aku mandom, apa itu mandom? aku pun tak tahu. cuma nampak smart kalau letak word mandom tuh kat ayat di atas. 
oke. back to the topic,walaupun aku tak masuk apa2, aku nak datang jugak nak support kawan2. kalau aku tak support tak cheers, macam mana diorang nak menang kan? so, aku sangat penting dalam sukan.


minggu depan best kot. nak keluar jumpa rakan taulan. masak2. gosip2. mesti masyuk. tak sabar nak tunjuk skill memasak yang hebat sangat nih. korang semua siap sedia cirit birit


malam dinner graduasi MEP. ini pun best jugak. lagi dua minggu. tak sabar nya lah. time tu mesti semua nak dressing meletup. dinner lah katakan. aku juga tak terkecuali


pre-departure briefing. ini jugak best barangkali. lagi 3 minggu. best sebab nye kene datang dengan pakai sut kot yang dah ditempah jpa. smart kot. boleh la nak berangan macam orang penting dalam negara. 


lepas tu exam final. oke. ini tak best




p/s :fye, lagu kt blog kau best lah.


p/s : aisyah ramly ngan nasuha, masing2 dapat medic jpa ireland ngan uk. diorang dekat dq dan hantar surat deferment kat jpa mintak tangguh jap sbb nak habiskan dq. AND. they did it! gd luck korang! selamat maju jaya di dq dan di ireland; uk nanti ;))


p/s: ape lagi ye aku nak cakap? tak de kot. hah. satu lagi. dont believe in rumours ye. ada kemusykilan or anything do ask me eh?


post ini macam tak de hala tuju. dah nama pun random. 
oke. babai











15 org gojes cakap:

awe said...

bestnye dah nak gi grand dinner
:'(

JMR said...

wah, bestnyer dh nak fly ek..

mer said...

haha mandom

nawal,atlet terhebattt

sugar2 kapas strawberry said...

suda mahu grad..syg kamoo bila mahu fly?

Anonymous said...

haha aku tau~


waahh cepatnye mase berlalu, kanak2 MEP da nak fly da.


huhu

Anonymous said...

nawal..ak mlas nk log in..tpi gatal tgan nk komen blog terhebat di angkasa raya abad ini..hhee..

hamoi..ayat x boleh bla gamaknya heh nawal "mcm la ada suami dpan mata"

from~ kwan speronggengan mu di INTEC

scya lollita said...

mandom ? nawal ko dpt mne pktaan tuh ? dlm kmus b.a ade x ??

khaulah said...

k. awe- alaa..kak awe pun ade gak nnti.. sblum fly aussie..best tu!

jmr- ;))

mer-HA! MER. AKU BLAJA WORD MANDOM NI DRPD KAU! HAHAHAHA!

cik linn--bulan 9 insyaAllah ;)

fye- tu ah.. mase mmg cpt berlalu..

ANONY-HAHAHA..MCM AKU TAK TAU JE SAPE KAU..MESTILAH MAKWE AKU KAN?? HAHAHA....JA!! aku kn gile saspen lah present ari tuh. benci gilak!!

Unknown said...

all the best..

Afiqah Roslan said...

anda!
all da best 4 final exam :)

Norashikin Abdullah said...

ok cop nawal..kamu ke mna..jordan or egypt
ok gud luck exam

khaulah said...

syca- mandom..aku pnah dgr..tpi x tw pe mksudnye...

faiq-tengss derr!

eyqa-tengs yang! ;)

syikin-tengs jugak ;)) jordan insyaAllah

khaulah said...

syca- mandom..aku pnah dgr..tpi x tw pe mksudnye...

faiq-tengss derr!

eyqa-tengs yang! ;)

syikin-tengs jugak ;)) jordan insyaAllah

Zida said...

banyaknye stori hang. hok3

afiqmanan said...

wa!!! da lame tak btandang kat blog kaw.... slamat fly la ea...

 
Template by suckmylolly.com - header candies by Tayoindesign