Monday, September 6

nothing

aku tak tahu nak cerita apa. takkan aku nak cerita- aktiviti harian aku sebagai penganggur.tido-makan-tido-makan-tido-makan-berak.takkan aku nak cerita berdebarnya aku tggu tarikh fly persiapan packing apa nak kene bawak bla-bla-. huh. boh-boh-boh-san doh. macam kau sorang je nak fly. haih. maka, aku tak de benda nak cerita.


nak cerita pasal hebatnya aku buat kuih raya? malaslah. benda tu semua orang dah tau. gambar kuih2 aku yang sedap pun dah melambak aku tempek kat fesbuk. terima kasih kepada rakan2 yang mengelike. anda sumber kekuatan saya untuk terus buat kuih walaupun dah penat gila-gila.tangan pun naik merah merah lebam2. tsk. tsk


blog pun dah tersadai. malas lah nak layan kau. sebab layout ko buruk. kaler pink. muak aku weh. tapi malas nak tukar. blog sendri kenalah sayang. heh.


so, bukak blog, aku prefer baca blog orang. ade due blog ni bagi aku best. aku selalu baca.tapi tak komen. macam silent reader jugaklah. blog diorang agak bestlah. beliau2 adalah awak dan awak
uoll bestlah. suka sgt baca ;)


aku nak buat azam. azam tak semestinya sempena tahun baru kan? so aku nak berazam sempena apa aku tak tahu. sukati akulah nak pasang azam bila2 kan? maka, perdengarkanlah..


- aku taknak menyusahkan orang lagi. 
- ...
- ...
- ...


err..tu je kot. aku taknak susahkan..orang lagi.
hiduplah bahagia ye
semoga sukses :)



10 org gojes cakap:

iemaZAIMAH said...

kau buat kuih nawal????

sedap x??

hik hik hik

rindu came nawal bucuk!

black_mel said...

kenapa dh xde tulisan terbalik terbalik????;)

sari said...

cam tu r nawal. blog aku takbace kan. sedih r ni

Syaufiq Effendy said...

almond london ade?

khaulah said...

iema- sedap sgt ;)
haha! rindu kau jugak laa!

blek mel- hehe...ramai da mengadu saket leher..


sarah- sarah, menjadi rutin aku utk bace blog ko. never miss it babe!! silent reader!! huhu..

sye ef- hmm..tu ah tgh pkir nak buat..tapi x bape nk reti..

Afif Fahim عفيف فهيم said...

selamat fly la...

emirhasnan said...

tanak balik jordan..

tak puas lagi cuti...

Norashikin Abdullah said...

selamat fly nawal
selmat hari rya..:)

JelinaJoli said...

azam sempena bulan syawal ea? mesti lu setahun ade 12 azam. kikiki

amlnafrhn said...

lambat. tp selamat fly jugak :D

 
Template by suckmylolly.com - header candies by Tayoindesign